Im hot..

Jag vill saga att jag ar varm ibland..Svettig..Sa kommer IM HOT alltid ur min mun.. Jag menar ju verkligen inte att jag ar hott..De ganmger jag sager det ar jag valdigt ohott ni vet..

Idag tog jag en snabbis till playan..Sista lediga dagen for den har laaanghelgen.. Njot ngra timmar och tog sedan metron in till stan for att mota upp en i min projektgrupp. Vi kollade igenom powerpoint-slidesen infor torsdagen och fikade lite.

Har letat efter sandaler ett tag..Eller inte letat..Men kollat.. Har bara sett med en massa nitar och grejer pa son gar for hogt upp over vristen, och det ar inte riktigt vad jag var ute efter..Men idag sa stod de dar framfor mig -svarta, enkla, utan nitar och billiga:) Ett kap. Hoppas de inte gar sonder pa en gang bara. Hoppas bara man tillats att anvanda dom i skolan..Finns lite konstiga dresscodes dar namligen..

De har dagarna pa stranden sa har vi tryckt i oss ngra pasar chips. Pa kvallen har jag atiti potatistortilla.. Levt pa potatis i ngra dagar med andra ord..Fortsatta likadant under dagen men at nyss utsok pasta med kottfarssas.. Inte varje dag jag kanner en san uppskattning av pasta..=)

Har dromt valdigt konstigt under de senaste natterna.. Brukar inte minnas mina drommar..Men nu har jag kommit ihag tva natters drommar i rad..Forst handlade det om en bikini..Jag kopte en militargron bikini for att jag inte hittade nan annan..Anvande den pa stranden.. Tyckte plotsligt jag hade lite pengar pa mitt kort och kollade kontoutdraget..Dar star det 3000..Jag hade alltsa kopt en MILITARGRON bikini for TRETUSEN kronor. Det hela var ett problem med EURO och SEK.. Pa prislappen stod det 300..Jag tankte 300 kronor.. Emma foljde med mig till butiken for att stotta mig och forsoka fa lamna tillbaka den.. Minns inte hur det gick men det var helt sjukt vad orolig jag var.

I natt dromde jag sadar intensivt igen..Av nan anledning sa var ag pa Hawaii.. Hade ingenstans att sova sa letade Hostel..Men det fanns inte plats nanstans..Sprang runt som en galning och sa var jag trott ocksa. Minns inte hur denna slutade heller..

Jaja.. Undra vad det blir i natt da haha..

Nu blir det projektjobb.

Puss

Nu blir det projektjobb och sen ska jag sova och bli redo infor skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback