Ikea..

Idag forsokte jag igen. Denna gangen tog jag bussen til det andra Ikea efter tips fran Clara. Gick faktisktmycket smidigare..Tycker pa nat satt att det ar skonare att aka buss an tunnelbana ocksa. Jag hatar nar man sitter mittemot folk, har finns manga ohyffsade som kan sitta och råglo, inte bara nan sekund och sa att de viker av med blicken efter ett tag nar man upptacker dem - nej da stirrar de nastan mer. I bussen kan man daremot bara stirra in i folks bakhuvuden.

Val dar sa at jag kottbullar och kopte lite valbehovliga saker i Sverigebutiken sasom Marabouchokald och delikatobollar. Chokladbollarna var dock sockerfira, fanns inte na vanliga, blir spannande att smaka. Kottbyullarna ar ju som bekant inte de basta kottisarna man kan fa.. Men lingonsylt,ahhh vad gott det var, jag slaffsade sas och sylt som om jag inte hade atit pa flera dagar. Men jag hade ingen mittemot mig, sa det gjorde inget!! Har har vi ytterligare ett mittemot-problem..Nar man ater..Speciellt nar man ater snabbmat som donken, da vill iallafall jag slaffsa i mig o inte bry mig om jag far lite dressing pa hakan. Men om det sitter nan mittemot sa forstors nastan hela smakupplevelsen for att jag maste koncentrera mig pa att "ata fint". Man borde bygga som sma matbås, forsta vad skont!!

Efter denna lilla tur har jag pluggat i ngra timmar.

Langtar till sommaren och lovet!!! Hooopppas det blir Ibiza :)

Ikvall ar jag bjuden pa fodelsedagsfest hos en tysk pa skolan, det utlovas bade bratwurst och ol. Ngra skulle motas upp klockan nio o ga dit..Inte sa sugen,kanner inte sa mangfa dar ja jag sa att jag ringer sen..Men kanner jag mig sjalv sa kmr jag inte ga om jag redan nu kanner "ringer sen"-kanslan.. Nej, istallet blir det nog senaste avsnittet av The hills och marabouchoklad,later inte fel!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback