Here I am..

once again...!

Igar blev det inte en enda update sag jag alldeles nyss. Jag skrev ett inlagg,men sa brots internet o det hamnade i utkast om ni ville veta.

Lordagskvallen var luuugn och skon har hemma. Kollade pa nat gammalt avsnitt av Ballar av stal och ett program som heter A la Emma.Hon var i Mexico o skulle leta efter det perfekta tacon,men det fanns ingen som liknar den vi ater i Sverige med kottfars. Har ar det likadant.Tycker tacos ska goras med kottfars men pa mexarrestaurangerna kan du fa allt mojligt i din taco, men inte kottfars. Och dar hemma pa fredagskvallarna sitter vi o tror att vi ater mexikanskt he he...

Idag tog jag en sovmorgon. Efter det har det pluggats for fullt infor morgondagens exam.. Som alltid nar jag kanner pluggpress sa gick jag ut en tur pa promme. Det var manga veckor sen och valdigt skont..

Nu jag jag atit en tidig middag har bestande av fiskpinnar och damdmammamamdam...spagetti...Men jag hade sas, finns en god fisksas som heter Salsa de tartara har, den smakar nastan som hemma men lite starkare tycker jag.

Nu ska jag val satta igang igen..Under formiddagen har jag raknat en massa uppgifter och last gamla ppt. Dags for anteckningarna nu..

Jag ar sugen pa att spela spel!! Men till skillnad fran Emma sa ar jag inte sa nojd med KUNGkortspelet som finns pa datorn heeheee...

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Kungen är ju kung...

Postat av: sara

de va typ jobbigare att skriva den adressen an din snickan men okeeeey;)

2009-05-25 @ 08:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback