Hejsvejs..

Eftermiddagen gick ganska snabbt..Vi har det har amnet tillsammans med finansklassen i engelska och min grupp ar valdigt rolig sa det fick eftermiddagen att ga fortare.

Idag har vi forresten en riktig "utomlandsvarme" som jag skulle sagt dar hemma..Det ar varmt..Jeans i skolan pa balkongen i steksolen var ingen hojdare.. Onskar man kunde ga dit i sma shorts istallet. Eller annu nojdare skulle jag vara om jag fick ligga pa stranden :)

Fick med ems ut pa promme i stan..Det var skont! Sen gick jag hem o stekte pannkakor..Pannkakor med drottningsylt o glass. Ngt jag har langtat efter sa det var supergott.

Kom nyss pa att ett nytt The hills avsnitt finns ute pa mtv.com...Nu ska jag mysa ner mig i sangen o kolla pa det o kanske ngt annat som faller mig i smaken..

Puss o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback