Håret..

Ar det nat som har skapat debatt o funderingar har sa ar det min harfarg. Eller snarare det faktum att jag har "farg" i haret (slingor). Manga har fragat om det ar min ritkgiga harfarg..Da sager jag nej, jag har slingor. Da ramlar de nastan baklanges, FARGAR DU HARET? VARFOR GOR DU DET? VAD HAR DU FOR HARFARG PA RIKTIGT?

Brukar svara att jag ar lite gra. Och de fattar inte heller att storre delen av sveriges blonda befolkning fargar eller lagger i lite slingor..De tror att alla ar platina utan nan som helst hjalp o att jag ar en simpel fuskare.

Idag pa balkongen fick jag alltsa fragan for 10e gangen..Duuuu ar det dar din riktiga harfarg? Nej jag slingar.. Vaaaaa??!! Och alla tusen fragorna.

Jag slingar 2-3 ganger per ar och pa sommaren ljusas det ju upp av sig sjalv. Darfor ska jag fran och med idag borja svara JA pa fragan om det har ar min riktiga harfarg,da slipper jag forklara o forsvara FÄRGANDET.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback