Grisfest..

I Koping.

Jag har aldrig missat en grisfest forut... Heter iofs inte ens grisfesten langre, nu har de bytt till Köpingsyran som inte alls later lika spexigt som det forsta.

Aven om jag vore hemma skulle jag nog inte vilja dit. Jag vet inte vad det ar med mig men jag ar radd for att minnas saker.. Med Koping generellt.. Jag har haft detsa bra dar..Men vill inte minnas alla bra saker. Kandes sa konstigt i pask emellanat.

Nu har antligen besvikelsen tryckt bort saknaden. Inte vart en enda ledsen dag till.. Nu, efter nio manader, tors jag tanka bortkastade ar for forsta gangen. Ska aldrig mer ge mig sjalv till nagon pa det sattet. ALDRIG mer.

Allt ar mer bergodalbana. Men jag tycker nog det ar vart att missa topparna for att slippa dalarna. Det ar bra nu (men om en vecka kmr det nog tilbaka. Men NU ar det bra).

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback