Godmorgon..

Igarkvall gick det inte att somna pa en gang precis.

Barcelona duuunkade.. Bilar tutade..Folk sjong..Raketer i luften och alla ljud man kan tanka sig. Skulle hellre ha varit pa Plaza Catalunya och sett det hela an att ligga i sangen o forsoka sova.

Nu ska jag till skolan och presentera.. Det ar en delpresentation med projektgruppen..En typ av uppfoljning for att varan klasslarare ska se hur vi ligger till. Ryktas om en till presentation imorn for handledaren..Men halla klockan sex pa en fredag?

Synd bara att jag inte har tranat pa sjalvaste powerpointen..Allt gors i det dr Windows vista och jag kan inte oppna dokument som ar gjorda i det. Igar orkade jag inte ens maila tillbaka for nan borde ju komma pa det nar det ar 10 gangen haha..Men neee.

Hade ju projeketet att trana med istallet.

Blir bara en kort dag idag..Nan timma skulle jag tro for sen are dags fotr nasta grupp.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback