Godmorgon..

Igar fran den stund jag slackte lampan (vid halv elva) ochj tva timmar framat hade jag en jakt. En mygga som surrade mig i orat, och sa fort jag tande lampan och skulle doda sa var han borta. Sa fortsatte det.. Tills allt lev lugnt, tils han gav upp -trodde jag. Nar jag vaknade imorse hade jag bett pa axeln, sa han blev val bara matt o belaten.

Tycker det ar lite hysteri kring den dar norsken som vann eurovision..Jag sag faksitkst hans framtradande..Inte varje dag jag kollar pa det..Men iallafall..Jag tycker att han ser valdigt ung ut..Jag undrar om jag borjar bli gammal, for jag tycker sa om valdigt manga!!!

Ar uppe en kvart tidigare an vanligt..INTE for att blogga..Nu ska jag repetera en gang och sedan bege mej ivag till skola.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback