FC Barcelona..

Trodde val aldrig att jag skulle ha en fotbollsclub som overskrift....

Igar skulle jag gora en god garning o gick till Emma for att steka pannkakor. Med ogonmatt kan det vara lite svart ibland..Allt lev ara mooos..Inte en enda hel pannkis fick vi..Jaja men sylten var god.

Gick ner till Irish puben..Kom inte in for dar var det fullt..AHHH varfor ar vi sa dumma o kmr for sent annu en gang..Sa vi funderade ett tag..Sen kom jag pa att min lagenhetskompis brukar se matcher nar han ar hemma..Sa ag ,ringde..O visst kunde man se matchen HEMMA HOS MIG. Losningen var narmare an vi trodde o vi hoppade in i tunnelanan for att komma framn sa fort som mojligt.

Mycket batter att se den har hemma an att trangas pa en bar..Vi hade ju forsta parkett i soffan..Efter vinsten gick vi ut pa Plaza Cataluyhna dar firandet var i full gang..Var en stor tvskram med folk som intervjuades..Och en artist som sjong pa scen..Massa musik..MASSA folk med flaggor..Nan satt uppe i statyn pa torget o skrek.. Bilar med manniksor hangandes ut fran rutorna..Jag kande att jag ocksa ville ha en bil o cruisa lite,det hade varit kul.

Gick hem efter nan timme men festen fortsatte hela natten..Det markte jag da jag bor nastan pa plaza universitat o nara en ganska stor gata..Somnade ganska sent men ibland racker detmed att fa vila..Speciellt nar jag vet att jag ar ledig imorn..


Idag har jag min sista lektionsdag..Amazing.. Vi gar till klcokan fem o efterat ska vi ha projektmote for att fixa med powerpointen. Sen har jag helg..!!!!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback