En manad..

Jag fattar inte! Idag ar det 4e maj. Det innebar att det ar exakt EN manad kvar till varan slutpresentation och darmed ar det slut pa det har lasaret. Kanns konstigt, bade gladje och sorg.

Under aret har jag langtat hem i perioder och bara kannt for att satta mig pa forsta basta Ryanair och aka. Men nu nar det bara ar en manad kvar vill jag bara ta vara pa tiden har och har inte tid med att langta hem och det ar skont.

Sedan sist har jag alltsa last varat projekt och skrivit lite kommentarer..Vi ar uppe i 97 sidor nu sa det tog nagra timmar att ta sig igenom.Kom pa mig sjalv flera ganger med att bladdra sida utan att jag ens hade last, ibland kollar jag bara pa texten men ser inget. Ungefar som sista kvarten pa vissa lektioner nar man ser lararens mun rora sig men man hor inget.

Tycker att det borjar bli lite dammigt pa mitt rum.. Fick hora idag att staderskan inte hade haft tid att komma forra veckan..Sa nu langtar vi efter henne mer an nansin har!!

Har varit mycket fargskiftningar pa senaste..Forst var jag rod som en krafta..Sedan blev jag rosa som en gris..Nu har kroppsfargen lagt sig och istallet gatt over till ogonbrynen..De ar riktigt bleka..Jag brukar ha ratt morka i vabliga fall sa nu far jag dra fram pennan!!

Nu ska jag ta kvall har hemma och lagga mig for att se pa ngt kul pa kanal5=)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback