Bra mandag..

Nu kan jag bocka av annu en exam! Rattade pa plats o det gick valdigt bra! Tur att slitet lonar sig,for da ar det sa himla vart det. Nu ar det forhoppningsvis bara ett test kvar o slutredovisningen saklart..Man borjar se ljuset i tunneln ;)

Vet ni vad jag sag forresten..Blondinbella har min klanning..Som jag vill ha..Som jag letade efter i tva helger..Som fanns i storlek 44 har..Ahh den ar saa fin..Perfekt sommarklanning..

Finns inget att lasa till imorn..Borjar en ny "kurs" som vi ska ha i tre dagar i rad nu..Business game heter den..Undrar vad det ar..Det enda jag vet ar att vi ska ga till fem pa eftermiddagarna alla dagar..HOPPAS vi slipper exam pa torsdagen..

Idag blir det daremot lite fix med projektredovisningen..

Sen ska jag njuta lite ocksa saklart..Kanske en svang pa stan..Ingen strand iallfall for idag ar det regn i luften..Halaa det ar juni!!

Emma: neee..Vore iofs ratt skont..Bara massa fina kommentarer...Men ja svarade pa din imorse satteeee..

Ha en bra dag

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback