Bluuu..

Igar var jag SA SUGEN PA ATT GA UT sa att jag nastan fick panik.

Under dagen smiddes en liten plan pa balkongen men sa blev alla (UTOM jag) trotta och tyckte att en hemmakvall verkade battre. Istallet fick jag alltsa lagga mig i sangen o kolla pa Farjan. Kul...Verkligen.

Sa idag firade jag till det med en sovmorgon utover det vanliga.. Jag vaknade for en timma sedan..Klockan tre.. Jag hade vackerklockan pa elva for att jag hade tankt aka till stranden idag..Stangde av den o vaknade fyra timmar senare..Sa har sitter jag o ater frukost sahar klockan fyra pa en fredag UTAN att ens ha varit ute kvallen innan.

Hoppades verkligen att det skulle regna idag for att jag hade forsovit mig sa.. Men nee..Det ar stralande sol ute..Ingen strand nu iallafall..

Vantar pa ett projektmail..Nar jag har fatt det tankte jag skriva presentation..Men om ja inte har helt fel sa kmr inte det dar mailet forns imorn..

Idag ar det fredag o helg!! Synd att jag missade stranden men jag ar inte saa bitter for det (hfdjdshjfghsdhgfhjfsdhj)...Vet inte riktigt vad jag ska fordriva tiden med om inte mailet kmr..Iallafall sa maste jag fylla pa mobben.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback