Bikinitrosor..

Strosade ner pa stan en svang.. Jag trodde att det skulle vara lite kallt..Jeans..Sager bara bom och sa kommer solen fram o at stekhet.. Det lev strandvader pa fem minuter..Konstigt vader det ar har..


Gick runt och kollade pa indianernas upptradande..Det ar verkligen fint nar de spelar panflojt o sjunger.. Sedan gick jag in pa en liten affar som jag aldrig varit pa..Ser en fin bikini..Ser att bikinin ligger i en 3euros-korg..Det var ett riktigt kap:) Skulle ju inte handla ngt men den kostade ju mindre an en Bigmac sa det gor inte sa mycket. Nackdelen var att man inte fick testa trosorna men de passade ratt bra..


Pa tal om bikinis i det har landet.,.Trosorna ar jattesma! Manga hare stringikini pa stranden ocksa..Det ser lite val vulgart ut tycker jag.. Men mina heltackande trosor (normala hemma tror jag) ser jag ut som en jesu-van pa playan. Men nu har jag alltsa blivit lite mer spansk genom att kopa sma bikinitrosor. Eller inte sa sma egentligen..Kanns bara sa..Men allt ar ju relativt!!




Fin va?


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback