Beach..

Annu en dag i solen.. Sa himla fint vader nu..Runt 30 grader sa nan. Idag blaste det inte sa det blev lite val varmt i slutet tyckte jag. Tur jag fick lana ett skynke och tacka mig med=) Vill kopa en liten hatt sa att man slipper sol i ognen och slitet har..Ser och kanner redan att haret har blivit lite slitet.

Kolla va mysigt.. Tycker jag fangade manga olika grejer pa en o samma bild..En man med estrella-öl..En paki i bakgrunden som skriker cerveza, beer, coca, fanta beer..Tva kara manniskor..Och annat folk i solen.:)



Har nyss tagit en dusch..Sa skooont att svalka av sig och fa bort sanden..For sand har jag verkligen overallt nar jag kommer hem.. Nu blir det lite pluggande har hemma och en lugn och skon kvall.

Puss

Kommentarer
Postat av: Aidis

Stranddagar är alltid mysiga! Gandia ligger typ 1h söder om Valencia. En liten semesterort för både spanjorer och turister. massage ja, det blev lite problematiskt, för kinatjejen lovade 30min för 5 euro men var klar efter 8 min o ville ändå ha sina 5 euro. heh. kramisar förresten kommer du komma ner?

2009-05-04 @ 14:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback