Woooh..

KUL igar. Jag var sen for en gangs skull..Fanns verkligen ingen gron taxi, som pa nyar, typ..Det tog mig tjugo minuyter att hitta en ledig. Kom fram efter halv tio sa jag fick kopa en dyr biljett istallet, ojkey tva euro mer men enda.

Motte upp ngra dar inne o borjade med att kolla backstage, det var nice=) Sedan borjade konserten,annu battre, de var jartteduktiga, verkligen. Fick en skiva ocksa sa nu ska jag lyssna lite sa jag kan sjunga med nasta gang.

Efterat akte vi till en bar..La Fire hette det..Var flera olika barer, en for cocktails, en for shots o en for ol etc.. Var ett mcyket bra stalle..Ribelinos glomde vi bort helt..Tiden drog ivag o plotsligt var klcokan tva. Jag GICK hem i mina algskor..Hade sallskap av en som bor en gata fran mig bara sa det var skont. Men herregud vad algig jag var pa slutet. Fotterna var doooda. Det var en frojd att fa komma in o ta pa sig ulltofflorna.

En annan rolig sak som hande igar..Man fick ett rott kort nar man gick in pa baren..Nar man kopte ngt byttes det ut mot ett gront..Jag var helt saker pa att ajg ej fick ngt gront sa var arg pa det. Pa utvagen skulle man lamna sitt grona kort..Men jag hade ju inget. Stod och forklarade for vakten o tilslut slappte han ut mig..Vad tror ni jag hittar i vaskan imorse??Aaa hmm.Hur kunde jag va sa saker????=)

Nu ska ja plugga. I eftermiddag far ja interenet!!

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback