Varsol i ogonen..

Igar motte jag upp Emma utanfor hennes port och vigick till Lidl for shopping.. Laddade upp sjukt mycket, vi tycker om att ata..Mycket..Mangder..Helst.. Men stotte pa ett problem, det fanns inte vaniljglass. Vi gick till en annan affar (dar det inte heller fanns)..Och en tredje dar vi tillslut fick var glass. Ar inte vaniljglass typ den vanligaste glassmaken?

Blev iallafall rakor i vitlok pa baguetter som ar saa goott. Till efterarrtt gjorde vi gino..Var ocksa mumsigt..Efterat var jag matt som en gammal asna..Vi drack lite vin och funderade lite pa pasklovet.. OM man nu inte aker hem..En liten resa kansek? Marocko? Mallorca? Teneriffa? Eller nanstans i Spanien? Forsta vad skont med lite sol och bara sloa... Men var ganska dyra biljetter till Teneriffa sa vi far val kolla vidare lite. Tycker Marocko vore grymt haftigt ocksa.. Afrika liksom..Inte varje dag jag ar dar inte..

Sa hejda till Emma som jag plugghelg vid tolv och gick ut pa gatan for att bli hamtad av ngra andra. Vi akte till baren La Bolsa dar alkoholpriserna fungerar som borsen.. Vi drack gin & tonic och sedan fortsatte vi till stalle nr tva dar det blev martini med lemon for mig..Nya greeejjen helt klart!! Tyckte det var en konstig smak forut men nu har jag verkligen hittat hem he he..

Idag vaknade jag runt tva av ett telefonsamtal fran Karo som jag jobbade med pa Port aventura for nan sommar sedan.. Vi tog en fika nu i eftermoiddags och kikade lite i affarer.. Jag hittade varldens sotaste sommarkjol, vit topp och en sommar/var-jacka och Karo shoppade sonder sitt visakort..Det gicm av pa mitten..OJ...ojoj..

Vill beratta for er dar hemma i slasket att vi har ca 20 grader idag ocksa..Och att man inte behoover ha jacka ohhh;)


Vi at korv & brod pa stan..Var gott for det har jag nog inte atit pa over ett ar.. Och sedan gick jag hem.. Nu ska jag forsoka skriva klart min grej infor projektet pa mandag och gora varan powerpointpresentation ocksa.


Ikvall ar det fodelsedagsfest IGEN..Borjar blir lite for manga nu..Alla pa en gang..Speciellt i mars o april nu.. Jag ar inte sa jattesugen.. Ar iofs sugen pa Ribelinos ikvall..Terassen med Hiphop och R&B har oppnat sa det kan ju vara ngt att kolla in :)

Angaende TGIF sa var jag inte helt ensam..det kanns skont Fanny.. Och tror Aidas forkortning var annu skonare..Eller hennes larares rattare sagt =)

Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh va skööööönt med sol :) här är det snö!! hehe

2009-03-15 @ 10:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback