Vargen..

Var sa oeffektiv i pluggandet sa kande att jag lika bra kunde ga ut en svang. For att dampa angesten packade jag i allt pluggmaterial i vaskan (OM jag skulle satta mig pa en bank och lasa kanske....). Kollade runt lite..Emma kom och sa hej en svang och sedan gick vi hem till mig ett tag.

Jag har fatt mat i kylen av min kombo..Han tycker bara att jag ater en massa choklad och kakor..Men det gor jag faktiskt inte..Jag gor mat..Men av nan anledning ar han aldrig har nar jag lagar mat! Han ser ju bara mig med kakpaket och var nog lite orolig hehe..Sa nu har jag massa olika pastagrejs och ngt annat...Vilken service..

Snart restaurante mexicanooooo..Hungriiig pa nachos :)Som en varg ar jag. om ni undrade over rubriken..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback