Upp och ner..

Uhhhj.

Forstar ni vilken skon helg jag har haft? Mer langhelger tack! Jag var verkligen njutit av fest, varsol pa torget, middagar, mojitos, gin & tonics utan att tanka alltfor mycket pa skolan.

Men idag var det dags, inte for skola men for att plugga pa allvar. Men jag formar mig bara inte att satta igang.. Imorse var jag ett stort skamt.. At frukost..Tittdae pa boken och datorn.. Hamtade en till macka..Lite yogurt.. Borstade tanderna lange..La mig i sangen igen och "tankte"(???) lite. Efter nan timma tog jag mig i kragen o gick till skolan. Satt ngra timmar dar..Aven om Emma kom pa mig med att lasa bloggar sa fick jag enda mer gjort an vad jag hade fatt hemma.

Jag blir pa daligt humor bara jag tanker pa att jag ska till skolan imorn. Vet inte vad det ar for fel men jag ar sa himla osugen.. Hade vart okey om jag kunde plugga pa distans (tva gator fran..) fran lagenheten. For ar inte na trott pa att plugga egentligen. Bara trott pa att vara trevlig och vara andra till lags hela tiden. Finns ju saker som man saknar i Sverige..Har lagt till en punkt pa den listan..Och det ar lite svensk falskhet och bara tysta manniskor overlag.

Kom hem och gick till Bon Preus och handlade..Pa vagen ut gick jag forbi affarens bageri..Kopte ngt som sag saaaa gott ut. Skulle nyss smaska i mig bullen da den var saltad istallet for sockrad, usch vad acklig den var. I soptunnan pa en gang.. Men vagde upp det hela med en vitaminsmoothie.. Ater ju inga vitaminer har sa kande att nu slosar jag 29 kronor pa en vitamindryck sa klarar jag mig val ett halvar till=) Hallon och apelsin..Den var valdigt god.

Ska fortsatta pluggandet nu..

Ikvall ska jag och lagenhetskompisen nog ut och ata..Vi har lite utav en mandagstradition..Inte mig emot=)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback