Underbar dag..

Idag hangde v i alla tjejer pa playan.. Jag och Emma kom lite efter alla andra for vi hade lokalsinne-problem..Men vi fick se lite mer av staden iallafall, allt for val ngt gott med sig he he.

Vi satt pa en filt och drack cava och njot av solen..Men nar solen forsvann blev det ganska kallt.

Kan konstatera att jag ar en rejal koptorsk..Kom fram en thailandska och ville massera..Hon tryckte lite pa min axel och jag langade fram 5euro-sedeln pa en gang. Sa plotsligt lag jag dar..Ohhhh vad skont det var.

Nasta person som kom fram var en tatuerare.. Han var lite pa kanonen om man sager.. Sa jag fick en gratis-tatoo...NEEJ ingen ritkigt..Bara en henna for att promota sin studio tror jag..Men jag ska minsann inte ha ngn tatuering..Men jag vill ha en till piercing!! Det gor man tydligen bara pa apoteken har i stan.

Tillbaka till tatueringen och tatueraren.. Jag fick stjarnor pa handleden..Inte helt perfekta for han satt ju dar med sin olflaska haha, tur det gar bort far jag val saga. Han kunde lite svenska..Han hade tva barn i Sverige ocksa..Men han ville salja dom..Och skaffa ngra nya..Vilket psyk alltsa..

Pa stranden saljer de allt.. Idag gled det fram en pakistanier med estrellaol..De som finns pa heeeela ramblan..Men idag visade han mig en haschkaka i handen ocksa..Sag jag sugen ut eller?! Jag blir radd for det har stallet ibland.

Hem med metron..

Nu ska jag ata ngt sen kila hem till Emmsi dar vi staaaartar ikvall..Senare hoppas vi pa Ottozutzzzz...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback