Torsdagskvall..

Saaa jaa..Nu ar jag antligen klar med plugget jag planerade att gora klart idag. Var lite svarstartad till en borjan..Var manga bloggar som hade uppdaterats sa jag hade ju o gora om man sager sa ;) he he.

Har hunnit handla pa Lidl ocksa..Behovde olja att steka i, duschcreme, tandkram och sana nodvandiga saker..

NU ska jag ut och springa! Far val se hur det gar med denna ihardiga traningsverk.

Sen tankte jag lagga mig och forsoka leta reda pa lite gossipgirl avsnitt.. Har varit negativ till att titta pa tv pa datorn..Men igar sag jag programmet om Linda Rosing och det fungerade ju bra.. Problemet ar bara att jag inte har en aning om pa vilket avsnitt jag ar? Jag sag ju bara forsta tiden nar det visades i Sverige.. Vart ar jag da?! Far val kolla en bit in pa varje o se om jag kanner igen mig.

En annan sak..Skrock..Jag ar inte sa skrockfull overlag..Men en sak gor jag aldrig -lagger nycklarna pa bordet. Det tycker jag at riktigt otackt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym ;)

Hur kom nycklarna in i det inlägget?? fattar inte...

2009-03-19 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback