Torsdag..

Igar firade vi Emmsi pa mexikansk restaurang..Jag at tortillas med kycling och lok, det var gott! Var val hemma efter elva nan gang.

Idag hader jag laaang sovmorgon..Att ga upp tidigare o plugga var inte alls pa tal..Jag sov till halv elva spm en bjorn i ide..Undra hur jag kan sova sa mycket men fortfarande vara trott. Men sovandet ar ju problemet, jag ar inte lika trott om jag sover atta timmar varje natt..Tolv timmar kanske ar lite mycket.

Trading simulation stod pa schemat..Vi handlade spot-valutor idag med..Idag kande jag att vi hade mer koll..Men slutade enda med forluster..Bara en grupp som fick vinster..Tror vi maste bli snabbare och trycka pa knapparna innan priserna andrar sig. Nasta gang ska vi lara oss att handla med forwards! Skulle verkligen vilja ha det programmet hemma och kunna trana..Men de fick tydligen inte sprida dte till oss..

Nu har jag kokat tortellini..Tror jag kmr leva pa det..Finns sex paket i kylen..Olika smaker sa kanske lite varierande iallafall ;)

Idag blri det BARA plugg..Imorn har jag min svaraste exam jag haft ever sa diciplin tack..!!

Laddat med cola for att halla ogonen oppna.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback