Torsdag..

Igar var det trevligt! Jag at gronsakslasagne till forratt, stek med potatis till huvudratt och traditionsenligt tog jag en brownie till efterratt. Steken och pepparsasen var en hittt.. Ngra gick vidare till Hardrock efterat men jag strosade hem.

Idag hade jag trading simulation. Eller de sin ville hade, for det var frivilligt..Inte sa manga dar men det var bara skont..Plus att det dar klassrummet ar sjukt varmt sa battre med tio an tjugo personer dar inne.

Idag handlade vi med FRA:s och pa lanade och lanade ut pa depositmarknaden.. Det sistnamnda var krangligt.. Men som vanligt var lektionen bra. Ar helt klart ett av de basta kurserna vi haft har tycker jag.

Hamtade aven mitt material infor international weeks som borjar nasta vecka. Det haller pa tva veckor framat och man laser tva olika amnen, ett den forsta veckan och ett annat den andra. Fick valja bland en massa och nu har de suttit ihop oss i klasser utifran det vi har valt, sa blir en helt ny klass. Jag ska Current issues of sustainability and enviormental economics forsta veckan och det var det materialet jag hamtade idag..Det var mycket att lasa redan infor mandagen.. Avslutas med exam (trodde faktiskt inte vi skulle ha det...) och gruppredovisning. Vecka tva har jag investment banking, sedan ar det pasklov!

Ingen lektion imorgon sa nu har jag helg. Sweeeet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback