Sol och skatt..

Hej pa er..

Vilken skon dag, idag igen.. Korde pa lite med plugget...Kande sedan att jag var tvungen att ga ut..Gick till plaza universitet och la mig i solen i en halvtimma..Det var sa skont sa..Kollade lite pa skatare och andra manniskor..

Nu haller jag pa och googlar spansk lag om foretagsetablering..Vet inte hur de gor med skatten? Det ar ju olika for sma och stora foretag..Vi ska starta ett litet sa ska ju skatta mindre..Men hittar inget som stodjer det riktigt..

Emma du ar allt en skadeglad jakel nar du har ditt pluggberg!! Men det kanske va bra att jag missade ribbe sa far vi uppleva terassen tillsammans nasta helg istallet..kanske va min plan tillochmed hehehe.....

Ikvall ska jag pa bio,hoppas vi ska se nan bra :)

Grattiiisss Maria pa fodelsedagen!!!


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja veeet.. jag är så sur när ja behöver va hemma å plugga så ja måste få vara lite skadeglad.. Mej kan man iaf inte övertala att gå ut när jag har pluggberg... ;)

2009-03-15 @ 20:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback