Slo sondag..

Idag har jag inte gjort mycket.

I formiddags laste jag infor imorn. Da borjar vi alltsa vecka tva av international weeks.. Hoppas det har amnet blir lika intressant som forra, men helst lite mindre jobb. Forra veckan var ratt TUNG.

Helt crazy att det bara ar den har veckan kvar och sedan ar det pasklov. Jag langtar saaaa mycket..Det ar sa himla behovligt. Marker det speciellt pa min motivation..Idag laste jag bara det jag behovde till imorn och inget mer.. I vanliga fall hade jag nog last infor tisdagen ocksa..Men idag var jag inge sugen pa det alls.

Jag fick med Ems till Mcdonalds dar vi avnjot en fin maltid.. Efterat gick vi till en av de fa oppna snabbkopen pa sondagar.. Dar ar det svindyrt..Helt sjukt ar det, men jag kopte med Mars och Werters original.

Kollade The hills, at godis och bara sloade i min sang. Det har varit sa skont..Men sa blev jag klar med sasong 3..Skulle ga pa sasong 4 pa en gang tankte jag..Men sa fattas en massa avsnitt pa mtv.com.. Nan som vet var man kan se hela 4:an??? Da jag inte kunde hitta det sa tittade jag pa den ratte for rosing istallet. Lite kul att en kille fran var klass i Linkoping ar med och konkurrerar om hennes hjarta..

Kanner mig inte alls na trott..Men det ar kanske for att klockan egentligen bara ar halv tio.. Jag far val rakna lite far eller kanske kolla pa ngt annat pa kanal5.se.. Har kommit pa det har med att kolla tv pa datorn forst nu..Mest for att tvprogrammen i det har landet ar helt at skogen..

Ska ta en dusch nu och borsta tanderna.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback