Sjusovaren..

Godmorgon sager jag efter mina 13 timmar spenderade i sangen. Och jag har verkligen sovit hela tiden..Pooof sa det och sen slocknade jag igar, nan minut efter jag la mig bara tror jag.

Gick ju inte sa jattebra med The Hills eller Gossip girl. Fattar inte hur man gor pa MTV Emma! Jag far fram nan rod ruta.. Men vi kollade ju pa Bromance pa mtv forut sa varfor fungerar det inte pa min dator?!

Slutade med att jag gled in pa kanal5.se och tittade pa Sanningens ogonblick istallet, sjukt program egentligen. Vem staller upp dar och erkanner att han egentligen ar kar i sitt ex, att han inte vill ha barn med sin nuvarande tjej och att han tycker att hennes kompis ar finare an henne. Kanns som ett lyckat frohallande det!! Vet inte varfor det ar underhallande att kolla pa sant men det ar det konstigt nog.:)

Nu sitter jag och ater frukost och kollar ut genom fonstret..Annu en fin dag.. Brukar gora min analys utifran vad folk pa gatan har pa sig..Idag ser jag en blandning av bade jackor och tshirts. Men det ser skont ut iallafall!

Puss

Kommentarer
Postat av: Nick

Här är det definitivt inte t-shirtväder,-5 imorse!

Ha en bra helg//Mamma

2009-03-20 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback