Relax, take it..

eeeeassyyy.. Jag har gatt runt med den sangen pa huvudet hela veckan. Men bara den raden,for mer kan jag inte..Kanske ska utveckla lite till nasta vecka innan min grupp slar mig...

Dagen borjade med att varan koordinator kom in och hade lite krismote med oss..Om den svara kursen..Tvivlar verkligen inte pa den lararens kunskaper..Han ar grymt smart...Men hans satt och lara ut ar under all kritik.. Till sitt forsvar drar han hela tiden: Det har ska ni veta ni gar faktiskt en master i finansiering!!! Men det betyder ju inte att alla redan kan allt.. Man ska val lara sig nagot ocksa? Jaja vi far val se hur detta fortsatter..

Hetsig lektion idag..Nast sista i Analisis de balances..Gillar det verkligen!! Men idag satt hon oss i hardarbete.. Pa en tima skulle vi fixa en heltackade analys av foretaget, balansrakningen, resultat och vardera framtida projekt och investeringar.. Vi delade upp allt..TIO minuter!!! OJojojoj. Jag var inte klar och blev svettig under de tio minuterna men jag hann ;)

Sedan gick vi igen lite infor morgon dagens examen..Valdigt tråkigt att vi slutar det amnet nu tycker jag..

Efter lektionen har vi jobbat och jobbat..Den sista presentationen ar nu klar.. Imorn ska vi presentera tva arbeten och gora en exaaaamen.. Sa nu ska jag plugga! Har blivit for lite den har veckan för att vi har suttitkvar i skolan varje eftermiddag med grupparbete..

Sa himla skont att det ar fredag imorn! Veckan har gatt fort.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback