Portugal..

Borjade kvallen pa en portugisisk bar for att se Portugal - Sverige.. Som den inbitna supporter jag ar sa blev jag lite skakis.. Man kan ju undra varfor vi var pa motstandar-baren, men det beror pa att en av killarna som Emma delar lagenhet med ar portugis.

Efter besoket dar var vi helt lyriska..Portugal.. Maste aka till Portugal!! Jude Law har fatt en konkurrent av Raul Meireles. DEt var mig en stilig karl!!! Vi upptackte helt enkelt att Portugal har oanade resurser..Emma kande ocks alite karleksvibbar tror jag. Tror jag ska borja hanga mer pa portugal-baren haaha...




Vi gick vidare till en bar..Och sedan till en annan.. Vid halv tre (som egentligen var halv fyra) var det dags att saga hejda. Hade ingen aning om att vi stallde om klockan inatt! Var lagom med bara bar och inget discoteca..Regnet gor mig sa osugen.Nu vill jag ha sol igen!

Gick upp vid ett och sedan dess har jag last. Ska fortsatta lite nu.

Puss

Kommentarer
Postat av: Bror

Hur pass lika är Spanska och Portugisiska?

2009-03-29 @ 20:30:15
Postat av: Sara

sa pass olikt att ja ej forstar..de e mer grotigt tror ja..typ som danska om man jmf me svenska


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback