Paus..

Ar bara hemma pa lunch. Ska tillbaka klockan fyra for grupparbete..Kanns som att manga timmar i skolan vantar.. Jag vill bara bli klar! Poff,fort..Men det ar inte riktigt sa. Har aldrig lart mig att uppskatta grupparbeten riktigt..Utbyte av kunskaper och olika synvinklar yaaayaayayaa. Pa ngt satt ar jag alltid som nojdast med att gora det pa mitt satt, inte for att jag tror att mitt satt ar battre an alla andras, men det ar bast for mig.

Laser lite bloggar och kollar mailen..TACK SOFIA ERICSSON,forstar du hur nojd jag blev nar jag kollade din blogg och det fanns 3 nya inlagg..Pa tiden;)

Idag vart det turbulens i klassen..Jag pratar om min svara lektion..Den jag inte har fattat mycket av..Tydligen ar jag inte ensam om detta.. Allt handlar om STORA nivaskillnader pa forkunskaper sa jag forstar ju att det inte ar latt for lararen heller.

Jag ska kila ivag och kopa schampo nu..Upptackte i duschen igar att mitt var slut och det var verkligen dags att tvatta. Darfor ser jag ganska svettig ut i huvudet idag hahah..

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback