Night out..

Igar samhandlade vi åa Lidl.. Det betyder att man gar tillsammans till Lidl och handlar. Jag gar bara dit for brodet och osten..Sen finns det typ inget mer, forutom alla goda kakor da.

Jag och Emma ville ha kebab.. Sa vi gick forbi ett litet hak och kopte med oss hem till mig. Kalkonkebab som luktade jattegott men smakade samre. En eftersmak av brant var det..Inte alls bra..Men vi tryckte i oss iallafall.

Vad arg jag var igar. For att min lagenetskompis hade forstort min fredag helt och hallet med att ha efterfest natten till fredag.. Jag var ju helt dod och hade huvudvark hela dagen. Tur jag sadlade om efter ett tag.. Emsi sprang hem och fixade lite och kom sedan tillbaka. Vi satt har ett tag och akte sedan vidare till en kille pa skolan som hade fest..

Klockan tickade pa och nar vi begav oss till klubben var hon redan tre. Listan var egentligen stangd men vi gled igenom pa ngt vanster.. Var en bra kvall pa Lotus, jag hade jattekul!! Tror det berodde mycket pa att jag inte hade mina algklackar.. Var langesen jag hade mina vanliga som jag alltid hade forut, sa nu kandes de nastan som att ga i gympadojer=) Jag gillar Lotus, bra musik och sa ar vakterna trevliga ocksa. Vilket de inte ar pa alldeles for manga stallen har..

Kvart i fem kollade jag pa klockan och tyckte det var dags att aka hem.

Idag vaknade jag halv fyra. HALV FYRA. Snacka om att jag fick panik over att jag hade sovit bort hela lordagen.. Blev mer nojd nar jag gick upp och sag att det var regnigt ute. Sa da gjorde det inte sa mycket.

Gick ut och handlade.. Och nu sitter jag i min sang och ater upp gardagens sega chipppss..

Nu ska jag lagga mig och kolla pa The Hills.. Vagrar plugg idag..Vi har namligen fatt material infor nasta veckas internationella vecka.. Investment bankning ska jag ha.. Det blir nog kul. IMORN blir det lasning.

Ikvallvet jag inte an. Men ngt kul kanske..eller braa hemma o sloa vore ockd skont :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Magda

Det låter verkligen som om livet i Barca behandlar dig bra Sara, kul att höra.. :) Dumma dörrvakter finns det visst gott om överallt, inte minst i Norge - vilka puckon.. Men det är klart, de får ju inte vara med om allt det roliga på kvällarna..:) Vore kul att ses någon gång i år, när det nu kan passa sig.. Ta hand om dig gumman! Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback