NEJ..

Jag gillar inte att bli vackt mitt i natten.

Klockan fem smalls dorren igen och efterfesten ar igang..De holl pa till halv sju och jag hade klockan pa sju for att repetera lite saker.. Men somn pa ca fyra timmar racker inte for mig sa jag kom verkligen inte upp.. Nu, en timma senare, sitter jag iallafall i sangen..

Tankte att jag maste visa att jag faktiskt vaknar sa att han inte tror att hans sma fester gar obemarkta, sa jag gick upp pa toa. Da vinkade han bara glatt och vad ska jag saga da liksom?

Det skulle inte stora mig lika mycket pa helgen. Men under vardagar da jag gar upp runt atta/halv nio..Och speciellt idag nar en fullspackad dag vantar.

Nej nu ska jag ga in pa toa och skrammla med saker sa hogt jag bara kan och hoppas han stors riktigt mycket.

Vi hors i eftermiddag igen,hoppasjag ar lite mer munter da=)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback