Nar det narmar sig..

sa kan jag inte sta emot langre.

Forst ska jag vara tuff och vara kvar har over lovet..Men sen..Nar mailen kmr hemifran..Ska du inte komma hem iallafall? Sa blir jag sugen. Samma visa i julas och nu ar biljetten hem i pask bokad..Med Ryanair ha ha. Inte latt att alltid vara konsekvent. Nu langtar jag hem lite :)

Sedan sist har jag varit ute i solen i shorts he he..Men jag var papalsad pa overkroppen.. Hallt pa med projektet..

Nu ska jag val snart ga och handla lite frukost.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad kul att du kommer hem Sarisen! :D

Postat av: Emelie

Va kul att du kommer hem i påsk ;)Du är välkommen att hälsa på i mitt nya hem då! :D

2009-03-20 @ 13:59:45
Postat av: johanna

NU BLEV JAG GLAD

2009-03-23 @ 20:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback