Myms..

Aida syndar med Lindts choklad och jag med skogsbarsyogurt. Hahaha. Synden trader fram med aren har jag hort!! Jag har aldrig smakat Lindts, men ngt sager mig att jag skulle bli storsyndare om jag bara provade.

Last och last har jag gjort denna eftermiddag. Nu kanner jag mig dock klar med det. Hoppas pa en bra tenta..

Den forra var inte alls bra..Jag hade bara pluggat massa lecturas och sa kommer bara case pa tentan. LUCKY lr vaaad. Ni skulle sett min klasskompis blick nar han satt sig bredvid mig (dar han vanligtvis inte brukar sitta) och sag mig fa panik och hojta Neeej neeej det ar bara case! BARA CASE! Jag har inte last ngt case..Ahhh jag dor..Det ar bara case!! Han hade tydligen samma problem och satt nu bredvid mig och en vagg.. Han gjorde sitt basta for att fuska o kolla pa mitt prov men det var ju inte sa smart ha ha ha.. Fick iallafall tillbaks provet godkant men marginalen var inte ngt att hurra over.

Mitt lilla "element" har givit upp..Fungerar inte alls..Sa jag kor med tjocktroja och halsduk..

Ute ar det trakigt vader..Gratt och valdigt blasigt..Och igar regnade det tilohcmed..Svanger fort har verkar det som, i helgen var det ju var.

Nu ska jag krypa ner i sangen och lasa presentationen infor imorn. Maste lasa allt for folk har vill inte dela upp ngt utan improvisera..Jag kan inte improvisera..Da kmr vi dra over vara 10 minuter pga mina ehhh och forklaringar=)

Farmor,faster och kusin har bokat resa hit nu! De kommer i borjan av juni, efter min projektpresentation. Kommer bli sa skoj att ha dem har lite:)


Puss

Kommentarer
Postat av: Aidis

Skogsbärsyoghurt är nyttigare än choklad iaf :) din slutssats är definitivt korrekt, om man provar är sannolikheten stor att man syndar med frosseri (som det gick för mig) :p chokladen är livsfarlig, believe me!

2009-03-06 @ 10:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback