Mommi..

Det har ar min angel...

Jag ar sa himla radd for doden och for att forlora manniskor jag tycker om. Aven om det inte kom under en dag och sa poff sa var det svart att forsta. Har nog fortfarande inte forstatt, for for mig sa ar mormor hemma pa Scheelegatan, har med sig en sockerkaka hem till oss, tittar pa klockan och tycker att det ar dags att ga hem, kallar mig for fagelunge, ar ute i sommarstugan, matar faglarna pa stenen med mig..Det ar langesen nu men jag kommer alltid att minnas det.

Hon pratade om att hon ville vara med pa min student. Det fick hon och jag ar sa glad att hon hann med det..


Nu blir jag ledsen.

Puss och kram till min mommi som har fodelsedag idag..Jag skickar upp en sockerkaka och manga kramar.



-------

Vi har jobbat och jobbat. Skrev klart ett grupparbete och gjorde pp-presentationen till det samt gjorde presentation nr 2. Imorn stannar vi ocksa kvar och gor presentation numeroooo 3.

Nu sitter jag hemma..Med sandwich..Som inte ens var goda..Det dar morka var liksom ljust och smakar bara sott mjol..

Nu ska jag skriva personligt brev..Jag maste forbereda mig infor sommarjobbs-sokning..CV har jag fixat i dagarna och da har man val kommit en liten bit pa vagen..

Men FORST maste jag forbereda infor gruppmotet imorn..Vi delade upp lite..

Ha en mysig kvall.

Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va fint du skriver om mormor, jag gråter när jag läser det....//mamma

2009-03-04 @ 20:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback