Missade Ribeeee..

Igar var jag inte forst pa plats..Bara nastan.. Feder hade laddat upp med ett stort drinkbord dar det mesta fanns sa man kunde bara valja och vraka.. Fanns god sangria och jag tror att jag har fatt tillbaka lusten pa det nu efter min Don Simon-liter for ngra manader sen hehe.

Dans, gitarrspelade och sjungande.. Men plotsligt var lagenheten inte lika full som innan..Halften hade akt vidare..Och jag hade missat Ribelinos..Listan stanger halv tre och klockan var val runt kvart over tva nar jag kollade. Aaahhh!!! Da blev jag lite bitter..Stannade kvar nan halvtimma till och tranade pa gitarrsolo men sedan akte jag hem med taxin.

Sammanfattningsvis var det en trevlig kvall i Blatt o Vitt som var temat for kvallen..Jag hade pa mig en blavit kjol med blommor och rander..Svart linne, svarta strumpisar och mina nya festklackisar:)

Jahaappp. Nu pa formiddagen har jag pluggat..Och powerponiten ar klar.. Nu googlar jag fakta till projektet.. Ska fortsatta ett tag till men snart maste jag ut i solen o aprovecha lite!!

Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

ahahahahaa du fick heller inte gå till ribbe..... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback