Miercoles..

Efter skolan hangde jag pa Emma och Bea till playan.. Pa med bikini och helt kittet.. Val framme tog jag dock inte av mgi till bikini..Det blaste for mycket for det.. Fin strand iallafall med forsaljare som kunde erbjuda det mesta, tillochmed en massor..Ska latt ta det nasta gang nar jag ligger och steker, kostade fem euro och tror inte hon var sa dalig heller. Fiuck namligen ngra smakprovs-klam pa axlarna..

Akte hem ganska snabbt.. Jag skulle traffa min projektgrupp och varan tutor(vad ar det pa svenska? Vagledare? Iallafall den som ska vara ett stod nar vi gor projektet...). Var val hemma for ngn timma sedan..

Tog nyss en dusch.. Hade sand overallt! Blir alltid sa, ser ut som att jag har rullat omkring och gravt ner mig.. Sa nu ska jag bara kla pa mig.

Ikvall blir det middag pa restaurang for att fira Marias fodelsedag =) Ska bli roligt.

Imorn verkar det inte som att sa manga ska ga till skolan. Vi fick reda pa idag att lektionen imorn ar friviliig for att lararen ska examinera tva av oss som aker hem nu redan i maj eller ngt. Sa vi andra far komma och ga som vi vill mellan elva och halv tva. Ska dit en svang iaf for att trana pa att handla forwards.:) Fredag har vi som sagt ledig ocksa, sa skolveckan ar sa gott som slut.

Ikvall blire middag ute for att fira Marias fodesedag! Det ska bli roligt.

Nu ska jag kla pa mig och fixa till mig lite.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback