Men aahhhhh..

Hemma hos Emma igar blev det dricka.. Och vid tolvsnaret bestallde vi hem en familjepizza ocksa, den var fin kan jag saga.. Tiden gick och plotsligt blev det lite stressigt.

Vi hade ju fixat en hel hog biljetter till mitt och Ems favostalle i borjan av vistelsen har.. Har inte varit dar pa jag vet inte hur lange, men det ar verkligen ett bra stalle. Men klockan gick snabbt som sagt och plotsligt var det kvart i tva.. Och man kan inte komma senare an tva om man vill komma in med de biljetterna. Taxiresa, eventuell ko och sant fick oss att inse att vi inte skulle hinna.

Alternativ tva ar Opium pa en fredag.. Dar har vi varit mycket pa senaste tiden..Verkligen jattefint stalle, skon och stor terass och sant.. Men det ar sa trakigt dar!! Men hamnade tillslut i en taxi at det hallet iallafall..Var en rolig taxiresa kan jag saga :) Vi var framme en halvtimma innan porten stanger dar.. Sa vi HADE ju tid pa oss, tyckte vi. Men kon var seg och nar vi narmade oss ingangen ropade vakten att porten stangde. Da slussades alla over till porten pa andra sidan dar man maste betala 18 euro for att ga in..INTE VART pa Opium.. Sa vi akte hem igen. SA TRAAAKIGT sa jag vet inte vad. Jag lag alltsa i sangen redan klockan tre.

Det enda positiva med en tidig hemgang ar val att jag vaknade valdigt tidigt idag.. Redan klockan elva och det hor inte till vanligheten..

Var sol och fint for ett tag sedan..Nu ser jag dock ett moln..Hoppas det forsvinner och att solen borjar skina igen..

Jag ska lasa infor mandagen nu pa formiddagen, sen far vi se vad jag hittar pa.

Och Emelie. Grattis till ihopflyttningen och nya boendet!!! VA KUL. Jag kommer och halsar pa snaaart:)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback