Men aaahhh..

Jag har forsovit mig helt och hallet.. Klockan ar halv ett..Och min lektion slutar om en timma..Bra..Bra Sara..Men ingen vanlig kurs idag utan en dag som handlar om capital markets..Sa jag missar ju inte dte viktigaste..Men franvaro..Jag har typ aldrig haft franvaro i hela mitt liv forut..Men i det har landet ar det sa morkt i rummen pa morgonen sa att till och med jag kan forsova mig.

Igar at vi pa japansk restaurang..Det var asgott..Min favo var gambas-sushi mmmmm:) Och nej jag frosov mig inte for att jag var ute lange for vi var hemma redan kvart over elva.

Nu ska jag ata frukost. Har jattegott brod..Finns tre stora limpor har hemma gjorda pa pizzadeg..Goda att lagga i brodrosten faktiskt..

Ska til skolan om en timme for att traffa projektgruppen..Alla har gjort en varsin del under tva veckor och idag sak vi redovisa det vi har.. Varat slutprojekt handlar om en foretagsetablering.. Ett radgivningsforetag i Spanien som ska hjalpa PYMES (sma foretag) i Sydamerika att exportera till Europa. Roligt att jobba med faktiskt!

Frukost nu..Klockan halv ett..Pa en tisdag..Ahhhhh vilken angest jag har.

Igar pratade jag med farmor i telefonen..Hon ar sig lik och snart ses vi i Barcelonnaaa vad nice:) Fick bidrag pa kontot av min kara och jag vet hur jag ar..Nar jag kanner att jag har lite extra da vikll jag bara kopa nya shorts, skor och klanningar=)..Dar fick pappa ont i ognen nar han laste..

Puss

Kommentarer
Postat av: Lönnen

Hej!

Vi sitter här på jobbet och läser din blogg. Catta tycker att du är så rolig. Hon hälsar med "kram kram" till dig.

Mamma

2009-03-10 @ 13:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback