Mandag igen..

Och som vanligt snoozade jag for lange..For min smak..Till halv nio..Jag blir stressad om jag inte kan fa gora allt i slowmotion pa morgonen. En timma behover jag men det fattar jag aldrig nar jag ligger dar i sanger och trycker pa snooze tio ganger...

Igar at vi Mcdonalds i Port olymplic..Akte driven, kopte CBOmenyer och satt oss och at pa en bank poa stranden.. Det var sáaaa skont..Kande lite pa vattnet men det ar fortfarande for kallt for att bada i..

Idag skola..Trading simulation som vi var tillsammasne med den andra finansklassen..Hade bara tva timma for vi har delat upp oss..Sa jag fick en glad overaskning natr vi slutade efter tva timmar. Verkar vara en spannande kurs iaf.. Man satt och ringde och fick samtal och olika vaxelkyurser..Salde och kopte..Var grymt svart att gora det snabbt och svara pa alla samtal..Men man lar val sig..Ska roa mig med manualen i dagarna sa jag far lite mer koll till nasta gang pa alla funktionerna :)

Efetrat satt jag kvar i kallaren och jobbade med projektet infor imorn..

Plugga nu..

Puss

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Sara!

Kul att läsa om dig. Grattis till dina kurser, är så stolt över dig.

Att du trivs och har kul tycker jag också är bra.

Titta in på ditt konto så ser du att du fått ett bidrag om det är något du vill köpa.

Ser fram emot att få träffa dig i Barcelona. Det var svårt att få en tid att åka tidigare. Men du har kanske bättre tid med oss då.

Kram//Farmor

2009-03-09 @ 17:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback