Lordag..

Assa jag laste mitt inlagg om gymmet igar..Jag missade ju att beratta de viktigaste detaljerna sa NU kommer de.. Vid ingangen stod en vakt i kostym och halsade valkommen..Man fick en stor och en liten handduk i receptionen nar man kom in.. Man gick igenom el-portar eller vad det heter for att komma in.. Det VAR flashigt!!!!Ar fortfarande imponerad...

Idag har jag verkligen fordrivit tiden med ingenting haha..Gick ner pa stan runt halv fem..Strosade runt lite i solskenet och kolade pa folk..In ap Starbucks for en sen lunch bestaende av sandwich med kyckling och pesto och en mangojuice till det..Dar satt jag och laste i ett av mina kompendium..Sedan skulle jag pa jakt efter en sak..Hade malet uppritat i huvudet sa da blir ju allt mkt krangligare..Men tillslut sa hittade jag det/den:) Kopte nagellack i korallfarg och en ansiktsmask ocksa.

Gick till snabbkopet for att kopa paprika och lite smasaker sa att jag kan laga mat imorn.

Ikvall ska jag ivag pa en sak=)

Pusss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Din luriga lilla jävel...

Postat av: Johanna

nyfiken i en strut blir jag ju nu :-)

2009-03-07 @ 20:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback