Jag kan..

hela radioutbudet har snart. Det ar som i Sverige, samma latar hela tiden.. Men jag gillar det, da hinner man ju lara sig laterna ocksa, viktigt som den textkunniga person jag ar=)

Min basta ar iallafall Tenía tanto que dar te. Den maste ni youtuba dar hemma.. Sen gillar jag en som de sjunger om Nunca temes tu amor den ar ocksa ganska bra. Och en massa Shakira, men en espanol puro.

Idag har jag alltsa fat internet igen. Nu slog det mig verkligen hur beroende man ar..Inte bara av att kolla bloggar och lasa facebook. Nej..Skickas ut viktiga saker med skolan som man missar..Jag sag till exempel en viktig sak infor tentan i torsdags pa torsdag morgon i skolan pga detta internetproblem. Men sen ar det ju kul att lasa bloggar och VR ocksa.

Annars har jag forberett lite infor tisdagens lektion..Sa ska gora klart det under morgondagen. Har ju ledig dag da med och det kanns himla skont..Kanns nastan som attd et ar lordag idag bara for det. Underbart..

Gjorde pannkakor nu pa eftermiddagen/kvallen.. Med hallonsylt och socker..SA gott det var..MMM..Men fortfarande ratt svart att mata upp ratt mangd mjol o mjolk med glas..Anvander ingen matt har? Har inte funnits i ngn av mina lagenheter,.Och jag har ju vart runt en del heehe.

Jag ar sa himla shoppingsugen! Mango och Zara har nere har fatt in sa fina saker till varen. Och H&M ocksa har jag sett..Jag vill kopa jeansshorts, randiga (ljusblaa) shorts, lite fargglada koftor och ngra tunikor. Och festskor..Zara ar grymma pa det..OJOJ vad mycket snyygt det finns. Men jag har bara spanat duktigt de senate dagarna.

Idag ar det forresten 1a mars sa en ny manad. Innebar att jag for over en CSNklumo fran sparkontot..Det ar farligt..For da kan jag plotsligt tro att jag ar rik och GA LOSS he he.

Mars och en manad narmare april..Gud sa skont.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback