Irritation..

Jag somnade saaa gott igar efter mitt seriemaraton. Men sa klockan halv fem imorse smalls dorren igen, det kommer in ngra stycken, borjar prata hogt OCH drar pa musik. Det ar sa lite okey som det bara kan bli. Jag ville bara borja tjura for att jag var sa trott och arg. Men tillslut somnade jag val av min egen ilska.

Man gor bara inte sa.. Ska jag komma hem har en helg nar han jobbar, dra med lite folk och ha efterfest? Jag stor mig sa mycket pa det. Respektlost var ordet..

Hur som helst sa var jag iallafall mer utvilad idag an igar. Hade en bra skoldag och pratade mycket om makro/mikro-ekonomi som vi redan har gjort i Linkoping.

Nu star jag och kokar potatis..Men det ar ju varldens segaste grej att gora, det blir aldrig klart!! Efter maten ska jag fortsatta skriva uppsats och efter det blir det val lasning infor imorn i vanlig ordning.

Imorn ar det VAFFELDAGEN!! Jag firade den redan i helgen med en jattevaffla sa jag kan nog leva pa den imorn med=)

Puss



Hahahahahha.

Pamindes just av ngt kul av att lasa emmas blogg. HOHO, ni vet? Nar ngn kommer innan for dorre sager man hoho..Typ haloo, hej betyder det. Jag sager alltid det hemma i Koping och i Linkoping. Har i lagenheten sa jag det en gang och han holl pa att lagga sig ner av skratt och fragade om det var svenska. Jag sa ja, sa nu far vi skammas tillsammans haha.

I lordags hos Emma oppnades plotsligt dorren och jag fick ett "HOHO-kall". Sa hoho:t flog ur min mun och jag valkomnade en av de som bor i lagenheten.

Men jag tycker att HOHO later mycket mer mysigt och valkomnande an HALOOO. Eller?

Kommentarer
Postat av: Emma

HAhahahaaaa välkomnande, du ville ju bara säga att du va drä... Ho ho I´m here är ju inte direkt att säga hej!!!! ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback