If I told you once..

Det gick snabbt och smidigt imorse.. En timma och sedan var vi klara.. Satt kvar en stund i kallaren och pratade om projektet men sedan gick vi ut i solen och hem igen.

Idag ska jag val bara jobba med projektet..Skriva klart en del och lasa ett gammalt for att fa lite inspiration..

Ikvall vill jag bara mysa lite och plugga..Kan vara ganska skont ibland..Nar man inte har sadar jattemycket, det finns inga masten utan man bara gor det for att ligga lite battre i fas..Skont tycker jag..

Pa tal om pasken..Efter ett mail hemifran igar kanner jag mig mer manad att aka till sweet Sweden..Men jag lovade ju mig sjalv att ALDRIG MER flyga med Ryanair efter i julas.

- Jag fick packa om vaskan fyra ganger for att passa in i deras maxvikt pa 20 kg.
- Planet var forsenat.
- Min vaska kom inte, den ramlade av trucken och lag ute pa flygfaltet i nan timma...
- Flyg fran obekvama stader som Girona och Skavsta.
- Jag fangades i tullen dar de ville oppna mina julklappar for de anade kokainsmuggel (men det kanske inte var ryans fel...)
- Bussresan till Girona och bussresan fran Skavsta till Arboga.

PLUS att jag var trott, ranad och sag ut som en kroppsforsaljerska med gammalt smink i ansiktet..ujujujuj sagerr jag. Och aldrig mer, bestamde jag da.

Men sa blir man lite sugen igen..Gang pa gang lockar Ryan mig..Han ar listig, det ar han..Med sina laga priser som sedan vaxer till det dubbla om man ska ha en vaska med sig pa resan ocksa!

Jag aterkommer jag update..

Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahaahaaha kroppsforsaljare... det va roligt.. Jo du din lilla skit som aker hem.. ja gor det inte.. Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback