Idag..

drog sista veckan innan lovet igang.

Verkar vara ett helt okey amne..Aven om forra veckans var roligare sa ska nog det har funka i en vecka :) Lararen verkar ocksa vara en skon manniska.

Kom hem hungrig som en varg..At lite och sedan gick jag till El corte ingles for att leta upp skomakaren.. De klackade om mina stovlar pa plats sa jga fick med dem hem med en gang. Jag sliter sa otroligt mycket pa klackar.. Tycker alltid att jag har ngt att klacka om..Vet inte om jag gar hart pa halarna eller nat???

Nu ska jag lasa infor imorn!

Det ar 30e mars..Forstar ni huur fort det gar eller? Alltsa dagarna, veckorna, manaderna och aren..Om tva dagar fyller liksom min LILLEBROR ar..Han blir 20 och det kanns ju helt konstigt for jag var ju nyss 20!!Far bara fler o fler bevis pa att jag borja aldras ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback