I did it..

Jag har varit ute och sprungit - I did it!!

Mina forsta moves (forutom mina arobicssteps pa dansgolvet) sedan november sa det var val dags. Har kan vi snacka algen igen..Utan 15cms klackar.. Jag hasade mig fram sista tio, snacka om tunga knan (det var en gammal tranare till mig som pratade om en malvakt..Jooo men hon ar ju duktig, hon har bara lite tunga knan. Haha vada tunga knan liksom?! Det har jag skrattat mycket at...)

Imorgon kommer jag inte kunna ga, tur att jag borjar 11.40 sa jag har tid pa mig att hasa mig fram till skolan.

Nu ska det lasas i manualen infor imorn.

Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym.... ;)

Hahahahaaa sitter å skrattar här för mej själv!! Du är riktigt knäpp du din lilla filur..

2009-03-17 @ 20:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback