Hej..

Jag hade verkligen hittat bra saker..Men sa har vi en liten ragata som garna letar reda pa gnt att klaga pa.. Alltsa inte bara ibland.. ALLTID. Det roliga var nar en annan sa samma sak till henne, att hon ska utveckla lite och skicka det till honom ikvall.. Da sa hon bara nej, det ar redan klart.. Jag dor..Jag skulle vilja filma henne ibland..Tror hon ar hungrig, darfor hon e standigt arg hehe.

Men annars saaaa.

Ska plugga som en dare nu..Lasa igenom och forsta.. Klockan atta blir jag hamtad, vi ska fortsatta plugga och ata lite chips tror jag:)

Imorn borjar jag inte forran kvart i elva..Skont..Iofs sov jag langre an sa idag haha.. Ska till borsen och jag ver inte vad jag ska ha pa mig..Killarna ska ha kostym och slips.. Vad har man som tjej da? Jag tankte skjorta,slipover och jeans.. Men jenas kanske inte ar ratt..Ska man ha kostymbyxor istallet?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback