Gott att leva..

Alltsa gud, vilken konstigt lang helg jag har haft. Jag har haft sa himla kul men lite alkoholangest har jag allt. Inte for att jag har hallt i mig en flaska varjke kvall utan for att jag har druckit NAGOT varje dag i fyra dagar. Men far val dra till med klyschans klyscha Man lever bara en gang, den kan nog bota allt.

Nu ska jag beratta om gardagen.Det var poooof flashigt alltsa.. Ser ngt konstigt pa bordet nar jag kommer hem. O vad ar det har hahaha undrade jag. Min roomies nya kop ar en rejal vattenpipa..Han tyckte att den var fin..Nodvandigt det!! Iallafall sa hade vi en mysig appeltobakdoft har hela eftermiddagen/kvallen igar hehe=)

Vid nio var det dags for middag..Vi var i Born..Pa en fin restaurang..Jag har aldrig i hela mitt liv varit pa ett sa fint stalle..Herregud tankte jag..Och annu storre blev mitt herregud nar jag sag menyn och priserna, forratt 28 euro..INTE OK!! Har ater man ju tre ratter..Alltid..Inte bara huvudratten som vi kan gora i Sverige ibland..Sa mitt herregud vaxte ytterligare. Men AHHHH vad gott det var. Min forratt med ngn avokado,melon och tomatrora med rokt lax till.Huvudratt ofile som alltid ar grymt gott..Efterratt en chokladmuffins med varma hallon i.. Jag var i himmelen!!!Underbart. Jag alskar mat,speciellt KOTT.

Efetrat akte vi taxin ner till Barceloneta for att upptacka Icebar...Helt gjord i is..Som ishotellet i Kiruna..Man fick en varm jacka och vantar..Hallde i oss glaset snabbt for att komma ut..Minus tio grader ar inte sa skont..Forstar er dar hemma battre nu. Sedan var jag tvungen att saga neeeej nu maste jag hem. Hade ju faktiskt skola idag.

Bra skoldag.. Jobbade till halv fem? Mefd gruppen..Mycket den har veckan...Tre redovisngar och en tenta (allt torsdag och fredag)..Intensivt..Men man kanske ska straffas lite efter den langhelg vad vet jag..

Nu har jag gjort chiliconcarne..Den blev god med Knorrs mix;)

Plugg nu..Maste forbereda infor imorn och gora en del av grupparbetet som vi delade upp lite till imorn.

Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja vissa lever det goa glada livet med fina resturanger å vattenpipa(?).. hehehe medans andra käkar tonfisk å pasta.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback