Gooodnicht..

Efter att jag ansag mig klar med dagens skrivande gick jag ut pa springtur. Jag joggade och gick..Sa langt att jag tillslut hade tappat bort mig helt. Fattade inte alls vart jag var men borjade ga "uppat" for att komma hem. Plotsligt ser jag Christoffer Columbusstatyn nere vid slutet av Ramblan - och dar trodde jag evrkligen inte att jag var hahaha...

Val hemma satt jag igang med lasandet infor imorn..Ett case och lite lecturas.. Blev val klar vid nio och da drog jag pa pyjjen och la mig i sangen for att kolla pa The hills..Ohhh det ar precis lika bra som jag minns det!! Men jag gillar inte Heidi langre och annu mindre gillar jag Spencer.. Jag vill att Brody och Lauren ska bli mer kara. Och ni som har sett fler avsnitt an mig far inte avsloja ngt nu!!

Jag ska borsta tanderna nu och sedan forsoka sova. Borde ju vara dodstrott efter forra nattens sovproblem..Men jag kanner mig lika energisk ikvall..Vad konstigt..Jag som alltid brukar vara trott vid elva. Kanske far bli ett till Hills avsnitt da..

Puss pa er




Kommentarer
Postat av: Anonym... ;)

Du vet ju redan vem ja är men... Vet du Heidi kommer att... sen kommer LC att.... Brody o LC kommer att... Slutet är riktigt spännande på då kommer det här hända.... JAG ÄR RIKTIGT SUGEN PÅ ATT FÖRSTÖRA FÖR DEJ MEN JAG SKA FÖRSÖKA ATT LÅTA BLI....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback