Godmorgon..

Det var kul igar :)


Jag vaknade val for en timma sedan..Sa seg pa morgonen nu for tiden men har verkligen kommit pa jordens trixxx..Att ladda upp en stor hotellfrukost funkar iaf for mig som alskar frukost..Sa jag hade bade appeljuice, rostade mackor, ost, philadelfia, skogsbarsyogurt och Kellogs.

Idag ska jag plugga all day long. Solen skiner utanfor sa det skulle vara lite mer lockade att sitta pa en uteservering pa torget eller nat. Men neej jag ska lasa infor fredagens tenta..Och leta info till projektet om foretagsetablering..

Veckan som kmr blir lite annorlunda..Vi borjar en ny kurs tillsammans med de som gar finans pa engelska..Trading simulation heter den. Vi har aven ngt som heter Conferencia och capital risk markets som ska bli kul att lyssna pa! PLUS att vi har studiebesok pa borsen i Barcelona, ahh det langtar jag till,ska bli sa roligt!

Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter härligt med solsken. Här är det bara grått och kallt.

Kram//Mamma

2009-03-08 @ 14:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback