Godmorgon..

Sitter har pa min sangkant och ater frukost..

Igar fungerade The hills.. Sa jag lag och tittade ett bra tag for det var saaa bra. Var redan inne pa sasong tre tydligen, sa sa himla efter var jag val inte iallafall. Nar klockan blev halv tolv kande jag att det var dags att sla av..Men jag var inte alls trott.

Vet inte vad det var med mig i natt men jag sov knappt ngt alls, nar min lagenhetskompis kom hem kollade jag pa klockan och da var hon 05.45.. Kanner mig dock inte sa paverkad av det idag..Kanske har sovit tillrackligt under helgen eller nat.

Jag ser ut som en pundare! Fredagens tatooooo borjar blekna plus att jag har en kottig discotecastample pa andra handleden..Och ingen av dessa gar att skrubba bort. Jag sager da det!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback