Friday night..

Ems var snabbare an vanligt och dok upp vid tio. Vi pratade ut lannnnge med choklad och vin. Hinner inte gora det sa mycket for man ser vi varann i skolan ..Dar objekten man amste ventilera kring ocksa befinner sig. Jag har till exempel en människa med agressiva storningar i min narhet he he...

Klockan tickade och vi tog taxin vid tolv. De bodde langt at skogen..Forstar inte hur de orkar bo sa langt bort..Buss varje dag, hela tiden..Naaaa da ar det battre att bo mitti smeten aven om det kanske kostar lite mer.

Val dar var det val okey..Fortsatte till Opium vid tva..Jag och Emma trafffar alltid en massa konstiga kompisar sa vi akte med dem.. Now you´re gone har val aldrig varit sa bra. En av dem hade tjej fran Sverige sa han upprepade frasen Hur star det till? hundra ganger..Forsokte saga att det var lite gammeldags..Men han tyckte inte det..

Tog taxin utanfor Opium runt fyra.. Ville ha kebab..Pita kebab..Vi funderade over ramblan..Men taxichaufforen sa att allt var stang utom Mcd ute i Port olymplic..Vi hade ingen lust med den sa akte hem istallet. Somande gott vid halv fem.

Idag ska jag plugga och gora lite arenden som maste fixas.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback